Klinika Dr Legrand, 30-301 Kraków, ul. Zamkowa 2A, e-mail: recepcja@drlegrand.pl
Zarezerwuj wizytę: +48 501 211 124

Wyszczuplanie i ujędrniane ciała Omnislim® Kraków

Omnislim® to nowoczesna technologia, dzięki której możemy skutecznie walczyć z cellulitem, brakiem jędrności czy nadmiernie rozwiniętą tkanką tłuszczową. System Omnislim®, w obliczu różnorodności urządzeń na rynku, otwiera nowy zakres możliwości dzięki połączeniu kilku technik w jednym urządzeniu.

Zakres działania Omnislim® obejmuje cztery technologie:

• ART RF (automatyczny pomiar rezystancji tkanki dla prądu RF)
  • RF (Radio Frequency) dwubiegunowe prądy o częstotliwości radiowej
  • intensywne światło podczerwone
  • ssanie podciśnieniowe

Połączenie tych technologii oferuje nieinwazyjną, skuteczną i bezbolesną terapię antycellulitową, pozwalającą na ujędrnienie skóry, kształtowanie sylwetki, a także wygładzenie skóry i likwidację bólu mięśniowego.

Mechanizm działania Omnislim® polega na nagrzewaniu skóry oraz głębiej położonych tkanek ciepłem pochodzącym z promieniowania podczerwonego oraz dwubiegunowego prądu o częstotliwości fal radiowych (RF), dzięki czemu przyspiesza się krążenie krwi i limfy, a także zwiększa się metabolizm w skórze oraz w tkance podskórnej. Jednocześnie ssanie podciśnieniowe powoduje masaż tkanek podskórnych, oddziałując odpowiednio dobranym ciśnieniem i specjalnie wyznaczoną częstotliwością w zależności od grubości tkanki tłuszczowej.

Dzięki tym skorelowanym działaniom ulega rozbiciu głęboko umiejscowiony tłuszcz, krążenie krwi i limfy staje się intensywniejsze i w efekcie dochodzi do znacznej redukcji tkanki tłuszczowej.

Wykorzystanie prądu o częstotliwości fal radiowych (RF) w połączeniu z unikatową technologią automatycznego pomiaru rezystencji skóry (ART-Automatic Resistance Test), umożliwia podnoszenie temperatury głębszych warstw skóry i tkanki podskórnej w sposób kontrolowany i bezpieczny.

Poza redukcją tkanki tłuszczowej działanie Omnislim® pozwala również na ujędrnianie skóry. W efekcie podnoszenia temperatury tkanek dochodzi do obkurczania się włókien kolagenowych i stymulacji odbudowy białek niezbędnych skórze do prawidłowego funkcjonowania i dzięki tym procesom uzyskujemy długotrwały efekt poprawy jędrności i kondycji skóry.

Efekty wyszczuplania

Zabiegi z użyciem technologii Omnislim® pozwalają na zredukowanie tkanki tłuszczowej, ujędrnienie skóry, zmniejszenie cellulitu, a także na ogólnoustrojowy drenaż limfatyczny.

Do pełnego efektu zabiegowego należy wykonać 10 zabiegów co 3-5 dni.

Wskazania do wyszczuplania i ujędrniania

• redukcja cellulitu
  • ujędrnienie skóry
  • kształtowanie sylwetki
  • wygładzenie skóry
  • drenaż limfatyczny
  • redukcja bólów mięśniowych

Przeciwwskazania do ujędrniania i wyszczuplania Omnislim®

• ciąża lub okres karmienia piersią
  • stany zapalne lub alergiczne skóry w miejscu zabiegowym
  • choroby nowotworowe
  • przepuklina w miejscu zabiegowym
  • świeże blizny w miejscu zabiegowym
  • choroby przewlekłe (m.in. cukrzyca, choroby układu krążenia, choroby układu nerwowego, wady serca, choroby wątroby, tarczycy, nerek)
  • padaczka
  • zakrzepica, żylaki

Przed zabiegiem

Zabieg nie wymaga specjalnego przygotowania.

Przed zabiegiem zbierany jest wywiad w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania zabiegu.

Przebieg zabiegu

W czasie zabiegu kosmetolog wykonująca dobiera odpowiednie parametry i przy pomocy specjalnej głowicy Omnislim® wykonuje zabieg, który jest całkowicie bezbolesny.

Zalecenia po zabiegu

Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych obowiązków. Aby zabieg przyniósł oczekiwany efekt należy pić zaleconą przez kosmetologa ilość wody i pamiętać o aktywności fizycznej, która pogłębi efekty zabiegu.

250zł, pakiet 10 zabiegów 2000zł

nie