Rozwiąż problem

piegi

Piegi – przez lata uważane za powód do wstydu, dziś dodają kobiecości i charakteru. Czyżby wróciły do łask? Zdania są podzielone – dla jednych piegi są powodem do dumy, dla innych defektem urody, którego chcą się pozbyć. Same w sobie nie są jednostką chorobową ani objawem choroby. Jest to problem natury estetycznej. Najczęściej nieprzekraczające 3 mm plamki występują na nosie i policzkach, rzadziej na ramionach i plecach. Przyczyną ich powstawania jest miejscowa, zwiększona aktywność melanocytów. Z reguły uwarunkowane są genetycznie, ale mogą być też skutkiem nadmiernej ekspozycji na słońce. O ile piegi na nosie są urocze i potrafią odmłodzić twarz, tak większe, rozlane na skórze, stają się źródłem kompleksów. Na szczęście dzięki nowoczesnym zabiegom niechciane piegi można już skutecznie usunąć.

Skuteczne rozwiązania

• Dermatologia estetyczna
  • Kosmetologia estetyczna

Cosmelan

Zabieg pozwala szybko i niezwykle skutecznie pozbyć się plam barwnikowych i przebarwień. W 90% przypadków udaje się całkowicie usunąć zmiany, przy jednoczesnej naturalnej odbudowie skóry i wyrównaniu jej kolorytu.

Laser ClearLift

Laser, wnikając w głąb skóry, likwiduje przebarwienia i powoduje zamknięcie rozszerzonych naczynek. Jednocześnie stymuluje produkcję kolagenu, który odpowiada za jędrność skóry.

Ferulac Peel

Peeling medyczny najnowszej generacji o działaniu depigmentacyjnym, antyoksydacyjnym i anti-aging. Wykorzystując nanotechnologię uzyskano efekt głębszej penetracji składników aktywnych i przedłużony czas ich działania w skórze.

Mezoterapia Mikro

To niechirurgiczny, bezpieczny i najbardziej naturalny zabieg liftingujący. Polega na wywołaniu kontrolowanego stanu zapalnego skóry poprzez jej nakłuwanie i ułatwienie wnikania składników aktywnych, aplikowanych w trakcie zabiegów.