Rozwiąż problem

Piegi

Piegi – przez lata uważane za powód do wstydu, dziś dodają kobiecości i charakteru. Czyżby wróciły do łask? Zdania są podzielone – dla jednych piegi są powodem do dumy, dla innych defektem urody, którego chcą się pozbyć. Same w sobie nie są jednostką chorobową ani objawem choroby. Jest to problem natury estetycznej. Najczęściej nieprzekraczające 3 mm plamki występują na nosie i policzkach, rzadziej na ramionach i plecach. Przyczyną ich powstawania jest miejscowa, zwiększona aktywność melanocytów. Z reguły uwarunkowane są genetycznie, ale mogą być też skutkiem nadmiernej ekspozycji na słońce. O ile piegi na nosie są urocze i potrafią odmłodzić twarz, tak większe, rozlane na skórze, stają się źródłem kompleksów. Na szczęście dzięki nowoczesnym zabiegom niechciane piegi można już skutecznie usunąć.

Skuteczne rozwiązania

• Medycyna estetyczna
  • Kosmetologia estetyczna
Dye-VL

laser Dye-VL

Harmony Dye-VL to najnowocześniejszy laser do bezpiecznego i precyzyjnego usuwania przebarwień skóry. Zabieg cechuje wysoka skuteczność – już po pierwszej sesji skóra zyskuje zdecydowanie młodszy wygląd, a jej struktura i koloryt wyrównują się.

Ferulac Peel

Peeling medyczny najnowszej generacji o działaniu depigmentacyjnym, antyoksydacyjnym i anti-aging. Wykorzystując nanotechnologię uzyskano efekt głębszej penetracji składników aktywnych i przedłużony czas ich działania w skórze.

Beautiful Woman with Clean Fresh Skin

peeling chemiczny TCA

Zabieg redukuje nadmiar produkowanej melaniny, a w efekcie pomaga w skuteczny sposób pozbyć się przebarwień pozapalnych i posłonecznych, plam soczewicowatych oraz melasmy. Na skutek jego działania koloryt skóry zostaje wyrównany.