Leczenie łysienia w Krakowie

WSKAZANIA DO ZABIEGU

Leczenie łysienia

OPIS ZABIEGU

Łysienie to powszechny problem coraz częściej dotykający nie tylko mężczyzn ale również kobiety. Utrata włosów jest naturalnym procesem fizjologicznym, o ile tracimy nie więcej niż 70-100 włosów dziennie. Utrata większej ilości włosów, w dłuższym okresie czasu staje się wyraźnie widoczna co często jest przyczyną kompleksów i obniżonego poczucia własnej wartości. W Dr Legrand z powodzeniem i w komfortowych warunkach przywracamy jakość życia i piękny wygląd. Zabieg leczenia łysienia osoczem bogatopłytkowym w Krakowie w naszej placówce to gwarancja skuteczności przy zachowaniu atrakcyjnych cen. Dysponujemy nowoczesnym gabinetem wyposażonym w najwyższej jakości sprzęt.

Jak przebiega zabieg?

W pierwszej kolejności należy ustalić przyczynę wypadania włosów tak, aby wiedzieć czy ich utrata wiąże się z rozwijającą się chorobą, jest wynikiem przyjmowanych leków czy też wynika np. z uwarunkowań genetycznych. Znajomość przyczyny pozwoli na dobór najlepszej terapii wzmacniającej i stymulującej odrastanie włosów.

Typy łysienia

Najczęściej spotykane i występujące rodzaje to:

• Androgenowe – występuje u mężczyzn i kobiet, charakteryzuje się nadwrażliwością mieszków włosowych na pochodne testosteronu. W przypadku kobiet istotna jest dalsza diagnoza aby wykluczyć choroby związane z występowaniem w organizmie nadmiaru męskich hormonów.
  • Plackowate – objawia się trwałym lub przejściowym występowaniem ognisk łysienia, nie wykazuje stanów zapalnych skóry
  • Telogenowe – spowodowane długą fazą spoczynku włosa, ten typ nadmiernego wypadania włosów może powodować przyjmowanie niektórych leków. Włosy regenerują się i odrastają po zastosowaniu odpowiedniego leczenia.

Wśród innych przyczyn nadmiernego wypadania włosów zaliczają się takie czynniki jak: nieodpowiednia dieta, przewlekłe choroby, stres, anemia, rozregulowana gospodarka hormonalna.

Osocze bogatopłytkowe

Osocze bogatopłytkowe jest jedną z najskuteczniejszych i najbezpieczniejszych metod stosowanych w leczeniu łysienia. Koncentrat bogaty jest w czynniki wzrostu uwolnione z płytek krwi, które indukują komórki macierzyste mieszków włosowych do przejścia ze stanu uśpienia do stanu aktywności. To powoduje stymulację odrastania włosów – mocniejszych i wyraźnie gęstszych. Na ostateczne rezultaty czeka się zwykle ok. 3 miesięcy – tyle trwa bowiem proces odrostu.Preparat używany podczas zabiegu uzyskiwany jest z krwi pacjenta po jej wcześniejszym pobraniu i odwirowaniu w specjalistycznej wirówce medycznej. Ostrzykiwaniu poddawane są obszary głowy dotknięte największym przerzedzeniem włosów. Rekomenduje się wykonanie 3 zabiegów w odstępach 2 miesięcznych.

W Dr Legrand terapię z użyciem osocza bogatopłytkowego wykonuje lekarz chirurg plastyk w asyście pielęgniarki.

Zapraszamy na bezpieczny i skuteczny zabieg do naszej placówki – Kraków, ul. Zamkowa 2A/5!

ZALECENIA PO ZABIEGU

BRAK OPALANIA

UNIKANIE SAUNY

STOSOWANIE KREMÓW