ZABIEG W SKRÓCIE

WSKAZANIA DO ZABIEGU

Leczenie łysienia

OPIS ZABIEGU

Łysienie to powszechny problem coraz częściej dotykający nie tylko mężczyzn ale również kobiety. Utrata włosów jest naturalnym procesem fizjologicznym, o ile tracimy nie więcej niż 70-100 włosów dziennie. Utrata większej ilości włosów, w dłuższym okresie czasu staje się wyraźnie widoczna co często jest przyczyną kompleksów i obniżonego poczucia własnej wartości.
W pierwszej kolejności należy ustalić przyczynę wypadania włosów tak, aby wiedzieć czy ich utrata wiąże się z rozwijającą się chorobą, jest wynikiem przyjmowanych leków czy też wynika np. z uwarunkowań genetycznych. Znajomość przyczyny pozwoli na dobór najlepszej terapii stymulującej odrastanie włosów.
Osocze bogatopłytkowe jest jedną z najskuteczniejszych i najbezpieczniejszych metod stosowanych w leczeniu łysienia. Koncentrat bogaty jest w czynniki wzrostu uwolnione z płytek krwi, które indukują komórki macierzyste mieszków włosowych do przejścia ze stanu uśpienia do stanu aktywności. To powoduje stymulację odrastania włosów – mocniejszych i wyraźnie gęstszych. Na ostateczne rezultaty czeka się zwykle ok. 3 miesięcy – tyle trwa bowiem proces odrostu.
Preparat używany podczas zabiegu uzyskiwany jest z krwi pacjenta po jej wcześniejszym pobraniu i odwirowaniu w specjalistycznej wirówce medycznej. Ostrzykiwaniu poddawane są obszary głowy dotknięte największym przerzedzeniem włosów. Zaleca się wykonanie 3 zabiegów w odstępach 2 miesięcznych,
W Dr Legrand zabieg z użyciem osocza bogatopłytkowego wykonuje lekarz chirurg plastyk w asyście pielęgniarki.

ZALECENIA PO ZABIEGU

BRAK OPALANIA

UNIKANIE SAUNY

STOSOWANIE KREMÓW