Laser frakcyjny CO2 przebarwienia

DŁUGOTRWAŁOŚĆ EFEKTÓW

długotrwały

ZNIECZULENIE

opcjonalnie(od 30 do 60 zł)

CZAS ZABIEGU

30-45 minut

ZDOLNOŚĆ DO PRACY

24-48 godzin po zabiegu
12 341 43 01CENNIK
WSKAZANIA DO ZABIEGU

przebarwienia

plamy starcze

niejednorodny koloryt skóry

OPIS ZABIEGU

Laser frakcyjny CO2 to szybki, bezbolesny i bezpieczny zabieg na przebarwienia o potwierdzonej wysokiej skuteczności działania i długotrwałych efektach. Podczas zabiegu na skutek kontrolowanego procesu uszkodzenia naskórka promieniem lasera następuje wzmożona produkcja włókien kolagenowych odpowiedzialnych za jędrność skóry. Jednocześnie światło lasera naświetla i intensywnie rozgrzewa komórki barwnikowe, które ulegają rozbiciu. W wyniku zabiegu plamy chwilowo ciemnieją, by po kilku dniach całkowicie się złuszczyć. Już po jednym zabiegu powierzchowne zmiany barwnikowe znikają bądź w znacznym stopniu jaśnieją. W przypadku głębokich przebarwień dla uzyskania zadowalającego efektu zalecana jest seria 2-3 zabiegów.

Tajemnica skuteczności zabiegu tkwi w wykorzystaniu najwyższej jakości urządzenia, które w przeciwieństwie do proponowanych dotąd na rynku aparatów cechuje niezwykła precyzja i bezpieczeństwo. Zaawansowane technologicznie urządzenie łączy funkcje medycznego lasera CO2, lasera frakcyjnego i innowacyjnego skanera z systemem analizy skóry, który na podstawie wyników badań klinicznych dobiera optymalne parametry zabiegu dla każdej pacjentki. Zastosowanie ultraszybkiego lasera frakcyjnego redukuje do minimum ryzyko wystąpienia negatywnych efektów w postaci lokalnego przegrzania tkanek, a także w znaczący sposób skraca czas trwania zabiegu i zmniejsza jego bolesność. Podczas zabiegu uszkodzeniu ulega jedynie 25% tkanek, dzięki czemu okres rekonwalescencji jest znacznie krótszy, komfort pacjenta nieporównywalnie wyższy w stosunku do innych rozwiązań dostępnych na rynku, a efekt odbudowy skóry widoczny i trwały.

Laser frakcyjny na przebarwienia polecany jest szczególnie w celu likwidacji piegów, plam posłonecznych, plam starczych, przebarwień pozapalnych i polekowych, melasmy (ostudy) oraz w celu wyrównania niejednolitego odcienia skóry.

ZALECENIA PO ZABIEGU

BRAK OPALANIA