Komputerowa analiza trychologiczna

NAJLEPSZE REZULTATY

Zaraz po zabiegu

DŁUGOTRWAŁOŚĆ EFEKTÓW

Długotrwałe przy stosowaniu odpowiedniej pielęgnacji domowej

CENA

150 PLN

ZNIECZULENIE

Niepotrzebne

CZAS ZABIEGU

ZDOLNOŚĆ DO PRACY

Zaraz po zabiegu
12 341 43 01CENNIK
WSKAZANIA DO ZABIEGU

Wypadanie włosów

Łamliwość włosów

Rozpoznanie problemów skóry głowy

Indywidualny dobór zabiegów i pielęgnacji

OPIS ZABIEGU

Piękne, lśniące i mocne włosy to marzenie każdej kobiety. Dzisiejsze trendy we fryzjerstwie coraz częściej wskazują również na różnorodne stylizacje u mężczyzn – podkreślając w ten sposób ich indywidualizm i silny charakter. Złe odżywianie, choroby, stres, zła pielęgnacja to tylko część przyczyn, które powodują, że nasze włosy nie wyglądają tak jakbyśmy chcieli. Wypadają, są łamliwe i cienkie. Z pomocą tym, którzy chcą odkryć przyczynę takiego stanu rzeczy i skutecznie jej przeciwdziałać przychodzi trychologia.
Trychologia to dziedzina wiedzy pomagająca zdiagnozować problem ze skórą głowy oraz włosami, a następnie ustalić właściwą pielęgnację lub serię zabiegów wykonywanych przez specjalistę. Podczas dokładnej analizy komputerowej skóry głowy i włosa za pomocą trichoskopu, trycholog sprawdza stan ilościowy i jakościowy włosa, rodzaj ich wypadania, łysienia, zmiany zachodzące w wydzielaniu sebum a także rodzaj, stan skóry i mieszków włosowych. Dzięki temu jest w stanie rozpoznać przyczynę naszych problemów, ewentualnie występującą dermatozę, a w razie potrzeby skierować do właściwego specjalisty (dermatologa, endokrynologa, ginekologa, lekarz medycyny estetycznej), który pomoże zdiagnozować zdrowotne przyczyny niepokojącego nas stanu skóry głowy i włosów.
Konsultacja trychologiczna trwa ok. 60 minut. Do badania nie trzeba się specjalnie przygotowywać. 12 godzin przed badaniem nie jest wskazane mycie włosów, wtedy najlepiej można ocenić ilość i nagromadzenie sebum.

ZALECENIA PO ZABIEGU

BRAK OPALANIA