Jak uzyskać idealną figurę przed nadejściem lata?

Dziś pierwszy dzień Wiosny! Pojawiły się pierwsze krokusy na trawie, na drzewach rosną bazie, a ptaki przylatują z ciepłych krajów. Za oknem świeci słońce, a dzięki witaminie D nasze samopoczucie jest lepsze niż w zimowe ciemne dni. Marzec to czas wielkich porządków zarówno w domu, jak i w garderobie. Panie wyciągają mopy i sprzątają każdy zakamarek swojego domu. Okna muszą się błyszczeć, podłogi trzeba wypastować, dywany wytrzepać a na balkonie lub w ogrodzie posadzić pierwsze bratki. Z garderoby znikają grube płaszcze, ciemne swetry, ciepłe kozaki, a ich miejsce zajmują kolorowe sukienki, pastelowe trencze, stylowe baletki.

Trenowaliście przez całą zimę dzielnie w siłowni? Spalaliście kilogramy na ABT, rozciągaliście swoje ciało w zatłoczonej salce na yogę, biegaliście dzielnie na bieżni po to, by założyć bikini latem? Teraz już nie musisz spędzać swoich treningów w zatłoczonej siłowni, pierwsze promienie słońca zwiastują nadejście wiosennej aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Przypomnij sobie, kiedy ostatni raz uprawiałaś jakiś sport na zewnątrz? Przenieś swoją matę do yogi na zieloną trawę, zejdź z tej bieżni i wyjdź pobiegać w parku, masz ochotę na rower, zamień stacjonarny i zrób sobie wyprawę rowerową za miasto. Czas zadbać o zgrabną figurę na świeżym powietrzu. Wiosna to idealna pora roku, aby przenieść, swoją aktywność na świeże powietrze. Wiesz jak, miło będzie biegać rano, patrząc na kwitnące żonkile i krokusy?

christopher-campbell-40367

Co trzeba zrobić, jak przegapiliśmy treningi zimowe? Na pewno nie możemy się oszukiwać, zmiana sylwetki to długi proces. Kilogramy, zbędna przysłowiowa „oponka”, nie zniknie za sprawą magicznej różdżki. Dlatego nie ma idealnego przepisu na natychmiastową poprawę figury. Każda radykalna głodówka jest niebezpieczna dla naszego organizmu i bardzo szybko kończy się efektem jo- jo. Jednak trenerzy personalni mówią, że jest nadzieja dla tych, którzy „zaspali” z przygotowaniami do sezonu bikini. Przy dużym zaangażowaniu widoczne efekty możemy osiągnąć już w 3–4 tygodnie. Warunkiem jest kombinacja odpowiednio dobranych ćwiczeń, właściwej diety, a także odpoczynku. Wskazane jest wykonywanie większej ilości ruchu, ale w tym przypadku nie chodzi o intensywność, ale o częstotliwość wykonywania ćwiczeń. Dlatego, jeśli nie chodziłeś regularnie na siłownie lub na fitness, to spokojnie nie rzucaj się od razu na wyczerpujące parogodzinne ćwiczenia. W walce o wymarzoną figurę najważniejszą jest częstotliwość. Zamiast kilkugodzinnego sparingu wybierz poranny jogging i wieczorne zajęcia fitness. Musisz cały czas stymulować swój metabolizm regularnym wysiłkiem. Jednak ćwiczenia zawsze idą w parze z odpowiednią dietą. Nie możesz męczyć się na siłowni, a następnie wpaść do fast food i zamówić duży zestaw z frytkami i colą, bo przecież już się zmęczyłam i należy uzupełnić zapas białka. Nie tędy droga moje drogie pani. Pamiętajcie, że przekąski między posiłkami też tuczą, mimo że wydaje się nam, że taka mała czekoladka nie może nam odłożyć się w boczku. Istnieje wiele diet, które obiecują cudowne efekty, jednak większość z nich jest niezdrowa i wyniszczająca dla naszego organizmu. Aby prawidłowo rozpocząć proces odchudzania, musisz wyeliminować pewne produkty ze swojego menu. Musisz również wiedzieć, że im więcej masz nadwagi, tym szybciej schudniesz. Jeśli jednak jesteś osobą szczupłą, to utrata kilogramów zabierze ci więcej czasu. Im jesteśmy szczuplejsi – tym wolniej chudniemy. O to kilka ważnych rad, które przydadzą Ci się podczas odchudzania:

1.Woda

Zawsze pij 1 do 2 szklanek wody przed posiłkiem. Picie wody przed posiłkiem pomaga schudnąć, ponieważ woda wypełnia żołądek i szybciej czujemy się syci, dlatego mniej zjadamy z talerza

2. Zjadaj mniej kalorii, niż spalasz.

Aby szybko schudnąć, musisz zjadać mniej kalorii, niż aktualnie spalasz. Kilogram tłuszczu to 7000 kcal, zatem, aby schudnąć kilogram w 2 tygodnie, musisz zjadać dziennie o 500 kcal, mniej niż spalasz. Czy wiesz, że spalamy kalorie podczas pracy przy komputerze lub oglądania telewizji?

3. Jedz więcej błonnika.

Błonnik to złoty składnik odchudzania. Jedz pieczywo pełnoziarniste, surowe lub lekko podgotowane warzywa, owoce, makaron z pełnego przemiału, fasolę itp.

4. Przestań jeść produkty z dużą zawartością cukru.

Koniec ze słodyczami! Tylko samo wyeliminowanie cukru z diety pomoże ci zrzucić kilka kilogramów.

5. Ogranicz ilość zjadanych węglowodanów.

Węglowodany zamieniają się w cukier w naszym organizmie (jak również zwiększają poziom insuliny). W dzisiejszych czasach istnieje wiele alternatywnych diet bez węglowodanów, które są zarówno smaczne, jak i pożywne.

6. Zwracaj uwagę na porcje jedzenia.

Zacznij jeść na małych talerzykach. Optycznie porcja będzie wyglądała tak samo – talerz pełny jedzenia, ale teraz to będzie mniejszy talerz więc mniej kalorii.

zab

Wydaje nam się, że dieta i ćwiczenia sprawią, że nasze ciało będzie godne okładki magazynu “Women’s health”, ale niestety tak jeszcze nie będzie. Czasem musimy pomóc naszej figurze. Jak to zrobić? Umówić się na zabieg VelaShape III! Pewnie zastanawiacie się, co to jest? VelaShape III to pierwsze na świecie urządzenie służące do modelowania sylwetki i redukcji cellulitu wykorzystujące aż 150W mocy, która pozwala na podgrzanie tkanki tłuszczowej do temperatury powodującej trwałe jej zniszczenie. Na skutek wysokiej temperatury następuje odnowa kolagenu, a podciśnienie i masaż mechaniczny powodują zwiększenie elastyczności i ujędrnienie skóry. Innowacją wprowadzoną do VelaShape III jest możliwość stałego monitorowania temperatury tkanki tłuszczowej w trakcie zabiegu, co znacznie zwiększa jego skuteczność i bezpieczeństwo w stosunku do innych zabiegów wyszczuplających dostępnych na rynku kosmetycznym. Zabieg ten pomoże wymodelować sylwetkę, ujędrni ją, usunie zbędny cellulit i to wszystko bez użycia skalpela. Wyjde się niemożliwe, a jednak rezultaty są potwierdzone już po pierwszej wizycie. Jednak najlepsze efekty daje wykonanie kilku serii (zwykle 6) przy równoczesnym przestrzeganiu diety niskotłuszczowej. Musimy pamiętać, że VelaShape ma pomóc w uzyskaniu pięknej figury, ale bez odpowiedniej diety i regularnych ćwiczeń, nie uzyskamy wymarzonego rezultatu. Jak przebiega zabieg? Jest to masaż głowicą (a konkretniej przykładanie jej w równych odstępach czasu) po zwilżonej żelem skórze, dający uczucie ciepła. Powtarza się go kilka razy, a za każdym temperatura jest wyższa, aż dochodzi do 45 stopni. Ciepło ma za zadanie pobudzić produkcję kolagenu, co zaowocuje ujędrnieniem wybranej partii ciała. Po zabiegu mogą pojawić się siniaki, jednak nie u każdej z nas występują.
Dieta, ćwiczenia i Vela Shape III to trzy czynniki, które mogą przybliżyć Cię do upragnionej figury. Dzięki nim uzyskasz wymarzoną sylwetkę, gwiazdy rodem z hollywood, bo nie wiem, czy wiesz, zabieg Vela Shape pokochały takie gwiazdy jak: Jennifer Aniston, Demi Moore, Madonna czy Kim Kardashian.

W okresie wiosennym będzie Ci lepiej dbać o figurę, aktywność fizyczna, zdrowe owoce i warzywa to wszystko wpłynie na Twoje lepsze samopoczucie i poprawi Twój wygląd zewnętrzny. Zadbaj o swoją sylwetkę w klinice Dr Legrand, na zabieg możesz przyjechać do nas na rowerze, ponieważ nasza klinika mieści się przy bulwarach wiślanych, dzięki czemu po wizycie w naszym gabinecie będziesz mogła spędzić aktywnie dzień na świeżym powietrzu.