Usuwanie przebarwień - laser ClearLift™

WSKAZANIA DO ZABIEGU

Melasma

Recenzje

O moją skórę po 40+ dba zespół Dr Legrand w Krakowie. Regularnie chodzę do nich na zabieg Clearlift. Jestem zachwycona efektami, mimo, że koleżanki mnie mocno straszyły laserem, nie żałuje. Po dwóch zabiegach moja skóra stała się promienna, jaśniejsza i znikły przebarwienia słoneczne tak zwane wspomnienia z wakacji. Polecam Panią klinikę, tam Pani Ania wybierze odpowiednie kosmetyki i zabiegi z myślą o dobru dla skóry.

Patrycja

Jestem bardzo zadowolona z zabiegu ClearLift! Na mojej skórze pojawiły się przebarwienia po wakacyjnym urlopie. Postanowiłam skorzystać z tego zabiegu jesienią, bo tak jest zalecany. Laser świetnie poradził sobie z pojawionymi się na mojej skórze zmianami. Dodatkowo też jest bardziej elastyczna i zmienił się owal twarzy! Gorąco polecam.

Ewa

OPIS ZABIEGU

Laserowe usuwanie przebarwień niezawodnym sposobem na wyrównanie kolorytu Twojej skóry!

Jedyny zabieg laserowego usuwania przebarwień, który może być wykonywany przez cały rok! Medyczny laser frakcyjny Harmony ClearLift działa w głębokich warstwach skóry, nie uszkadzając naskórka, dzięki czemu jest całkowicie bezpieczny, nawet latem.

Na czym polega usuwanie przebarwień?

Na skutek zastosowania najnowszej technologii zabieg jest bezinwazyjny, nie wiąże się z bólem, ani okresem rekonwalescencji. Nie ma więc konieczności stosowania znieczulenia. Nie występuje efekt łuszczenia, czy też zaczerwienienia, więc już chwilę po jego zakończeniu istnieje możliwość powrotu do codziennej aktywności. Urządzenie może być stosowane nawet w delikatnych miejscach, takich jak okolice oczu, szyja czy dekolt. Na zabieg laserowego usuwania przebarwień najczęściej decydują się osoby, które walczą z przebarwieniami powstałymi na skutek działania promieni słonecznych lub przyjmowanych leków. Usuwanie przebarwień to szybki i bardzo skuteczny zabieg, dzięki któremu zlikwidujesz nadmiar pigmentu w skórze. Laserowe usuwanie przebarwień polega na etapowym rozjaśnianiu zmian skórnych. Należy podkreślić fakt, że początkowo przebarwienia mogą przyjąć ciemniejszą barwę ze względu na kontakt z wiązką laserową, która w pierwszym etapie zabiegu uszkadza naskórek. Zabieg przeprowadzony jest przez naszego specjalistę. Usuwanie przebarwień zawsze poprzedzamykonsultacją z lekarzem lub kosmetologiem, tak aby wykluczyć ewentualne przeciwwskazania.

Jak należy się przygotować do usuwania przebarwień?

Przed zabiegiem należy zadbać o to, aby skóra była czysta i nie posiadała niepokojących zmian. Specjalne przygotowania skóry nie są konieczne. Jak długo trwa zabieg? Zależy to od powierzchni skóry, nad którym będzie pracował specjalista.

Jakie są efekty po zabiegu laserowego usuwania przebarwień?

Widoczne jest rozjaśnienie istniejących zmian skórnych lub ich całkowite usunięcie. Dzięki ClearLift koloryt skóry staje się wyrównany i jednolity. Dodatkowo działa odmładzająco – sprawia, że skóra staje się gładsza, a także bardziej jędrna i elastyczna. W celu utrwalenia efektu i uzyskania w pełni satysfakcjonujących rezultatów terapii zaleca się wykonanie serii 3-4 zabiegów. Pamiętaj, aby po zabiegu nie narażać skóry, którą poddano zabiegowi, na wszelkiego rodzaju możliwe podrażnienia lub uszkodzenia. Nie wykonuj enzymatycznych i mechanicznych peelingów. Zwróć uwagę, aby środki czystości do pielęgnacji ciała nie zawierały mydła i alkoholu. W klinice Dr Legrand Kraków zabiegi są przeprowadzane tylko przez doświadczonych specjalistów.

ZALECENIA PO ZABIEGU

BRAK OPALANIA

UNIKANIE SAUNY

STOSOWANIE KREMÓW