Rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim przystąpisz do depilacji laserowej.

Lato 2017 zbliża się wielkimi krokami! Czy jesteś już gotowa pokazać swoje ciało w bikini albo krótkiej mini? Przeraża Cię wczesna pobudka latem, bo w końcu nogi same się nie ogolą, a co będzie, jeśli Twoja maszynka będzie zbyt tępa, żeby dać radę ogolić uda i łydki? Uprzedzamy, nie zdążysz zrobić porannej depilacji woskiem, przed wyjściem do pracy! A upał 35 stopni Celcjusza, to nie pora na jeansy tylko na mini! Niespodziewany wypad nad jezioro a Twoje okolice bikini, nadal czują zew zimy? Bądź gotowa na lato już w marcu! Nie wiesz jak to możliwe, to my Ci podpowiemy! Już dziś zapisz się na depilację laserową! Ona zagwarantuje Ci pewność, że Twoje owłosienie, będzie najmniejszym problemem tego lata! Nie wiesz, na czym to polega? Już Ci mówimy!

Depilacja laserowa to współcześnie jedna z najnowocześniejszych metod usuwania niechcianego owłosienia. W ciągu ostatnich lat wiele kobiet zrezygnowało z maszynek do golenia, wosku i kremu na rzecz trwałych rozwiązań. Zabieg powinno powtarzać się kilka razy, ale już po kilku sesjach depilacji laserowej możemy cieszyć się gładką skórą nawet przez parę lat.

Przeczytaj kilka ważnych zasad przed przystąpieniem do zabiegu:

1. OPALENIZNA

Wiemy, że kobiety kochają być opalone na czekoladkę przed rozpoczęciem wiosny, ale drogie Panie pamiętacie najpierw depilacja następnie opalanie! Przed zabiegiem niewskazane jest opalanie oraz używanie samoopalaczy;

1. INFEKCJE

Drogie Panie przed zabiegiem depilacji laserowej należy wyleczyć wszystkie swoje infekcję, aby zabieg był w 100% bezpieczny dla Twojego ciała;

1. LEKI

Przyjmujesz leki światłouczulające, nasercowe lub na nadciśnienie krwi? Jeśli tak, to koniecznie skontaktuj się ze swoim lekarzem czy zabieg depilacji laserowej jest możliwy w twoim przypadku.

1. LEKI PRZECIWBÓLOWE

Depilacja laserem Quick Light jest całkowicie bezbolesna, więc leki przeciwbólowe są CI zupełnie niepotrzebne, zachowaj je w razie bólu zęba;

1. CIĄŻA

9 miesięcy możesz spokojnie poczekać na depilację, a w dodatku kobiety w czasie ciąży promienieją, depilacja w tym okresie jest Ci całkowicie zbędna;

1. NOWOTWÓR

Jeśli chorujesz na nowotwór i poddana jesteś chemioterapii lub radioterapii, to dodatkowa wiązka światła jest niewskazana w Twoim przypadku;

1. ZIOŁA ŚWIATŁOUCZULAJĄCE

Tydzień przed zabiegiem odstaw zioła takie jak dziurawiec lub nagietek, zamiast tego proponujemy zieloną herbatę;

1. LEKI HORMONALNE

Przystąpienie do zabiegu podczas terapii lekami hormonalnymi jest niewskazane. Leki z tej grupy zwiększają możliwość wystąpień przebarwień po depilacji. Przebarwienia nie wyglądają najlepiej na skórze, dlatego nie chcemy narazić Cię na ich powstawanie;

1. GŁADKA SKÓRA

Pamiętaj, ogól się dzień przed zabiegiem. Tylko do tej depilacji wykorzystaj maszynkę, laser lepiej zareaguje na świeżo zgolone włosy.

Jesteś już przygotowana do zabiegu depilacji laserowej? Pamiętaj, że bezbolesną depilację laserową zrobić w klinice Dr Legrand, dzięki laserowi Quick Light. Zapisz się już dziś, do lata pozostało już niewiele dni, a Twoja skóra powinna być z tej okazji jedwabiście gładka. Dzięki depilacji uzyskasz 25 minut dłuższego, porannego snu, a przy okazji myśl o wosku nie będzie już taka bolesna.